Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Новська О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
1.

Новська О. Р. 
Методичний супровід самопроектування фахового розвитку у процесі музичного навчання у магістратурі [Електронний ресурс] / О. Р. Новська // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. - 2015. - № 2. - С. 149-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2015_2_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 220.516 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Новська О. Р. 
Методика самопроектування фахового розвитку майбутніх учителів музичного мистецтва [Електронний ресурс] / О. Р. Новська // Наука і освіта. - 2016. - № 10. - С. 52-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2016_10_11
Вивчено проблему самопроектування фахового розвитку студентів магістратури у процесі музичного навчання в педагогічних ВНЗ. Уточнено сутність і зміст проектних технологій, зокрема самопроектування в контексті педагогічних наук. Визначено сутність самопроектування фахового розвитку студентів магістратури у процесі музичного навчання в педагогічних ВНЗ та обгрунтовано компонентну структуру досліджуваного феномену. Визначено, що самопроектування фахового розвитку є особистісно-ціннісною, індивідуальною, інтегрованою, творчо-дослідницькою діяльністю студента магістратури, що передбачає створення бажаного образу фахового Я та побудову індивідуальної траєкторії його досягнення, та забезпечує актуалізацію суб'єктної позиції щодо фахового самовдосконалення, продуктивної виконавсько-педагогічної рефлексії, реалізацію творчого потенціалу. Обгрунтовано педагогічні умови та принципи самопроектування фахового розвитку. Визначено критерії та рівні самопроектування у процесі музичного навчання у магістратурі. Розкрито зміст і функціональні напрями методичного супроводу. Розроблено й експериментально перевірено поетапну методику самопроектування фахового розвитку студентів магістратури у процесі музичного навчання у педагогічних ВНЗ.
Попередній перегляд:   Завантажити - 668.436 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Новська О. Р. 
Педагогічні умови самопроектування фахового розвитку майбутніх фахівців музичної освіти [Електронний ресурс] / О. Р. Новська // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти. - 2015. - Вип. 17. - С. 42-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_014_2015_17_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 269.22 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Новська О. Р. 
Методика самопроектування фахового розвитку магістрантів у процесі музично-педагогічного навчання [Електронний ресурс] / О. Р. Новська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2015. - № 2. - С. 161-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2015_2_27
Вивчено проблему самопроектування фахового розвитку студентів магістратури у процесі музичного навчання в педагогічних ВНЗ. Уточнено сутність і зміст проектних технологій, зокрема самопроектування в контексті педагогічних наук. Визначено сутність самопроектування фахового розвитку студентів магістратури у процесі музичного навчання в педагогічних ВНЗ та обгрунтовано компонентну структуру досліджуваного феномену. Визначено, що самопроектування фахового розвитку є особистісно-ціннісною, індивідуальною, інтегрованою, творчо-дослідницькою діяльністю студента магістратури, що передбачає створення бажаного образу фахового Я та побудову індивідуальної траєкторії його досягнення, та забезпечує актуалізацію суб'єктної позиції щодо фахового самовдосконалення, продуктивної виконавсько-педагогічної рефлексії, реалізацію творчого потенціалу. Обгрунтовано педагогічні умови та принципи самопроектування фахового розвитку. Визначено критерії та рівні самопроектування у процесі музичного навчання у магістратурі. Розкрито зміст і функціональні напрями методичного супроводу. Розроблено й експериментально перевірено поетапну методику самопроектування фахового розвитку студентів магістратури у процесі музичного навчання у педагогічних ВНЗ.
Попередній перегляд:   Завантажити - 957.206 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Новська О. Р. 
Фаховий розвиток викладача музичного мистецтва [Електронний ресурс] / О. Р. Новська // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 157. - С. 177-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2017_157_40
Попередній перегляд:   Завантажити - 741.383 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Новська О. Р. 
Феномен проектного мисленння майбутніх учителів музичного мистецтва [Електронний ресурс] / О. Р. Новська, Цзиїн Кун // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Педагогічні науки. - 2018. - № 4. - С. 63-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpupupp_2018_4_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 163.383 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Новська О. Р. 
Методологічні засади формування проектного мислення майбутніх учителів музичного мистецтва [Електронний ресурс] / О. Р. Новська // Актуальні питання мистецької освіти та виховання. - 2019. - Вип. 1-2. - С. 23-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmov_2019_1-2_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 191.702 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Новська О. 
Діагностика сформованості проектного мислення майбутніх учителів музичного мистецтва [Електронний ресурс] / О. Новська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2019. - № 10. - С. 295-304. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2019_10_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 197.65 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Новська О. Р. 
Роль соціального інтелекту в контексті хормейстерської підготовки майбутніх фахівців у галузі музичної освіти [Електронний ресурс] / О. Р. Новська, С. А. Клубкова // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 38. - С. 41-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2021_38_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 157.734 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Новська О. Р. 
Ансамблеве музикування як ресурс фахового розвитку майбутніх учителів музичного мистецтва [Електронний ресурс] / О. Р. Новська, І. М. Левицька // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 39. - С. 63-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2021_39_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 161.327 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Новська О. Р. 
Мистецько-педагогічне проєктування у фаховій підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва [Електронний ресурс] / О. Р. Новська, Н. В. Ашихміна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. - 2023. - № 3. - С. 141-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2023_3_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 320.551 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського