Пошуковий запит: (<.>A=Новська О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Новська О. Р. Методичний супровід самопроектування фахового розвитку у процесі музичного навчання у магістратурі [Електронний ресурс] / О. Р. Новська // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. - 2015. - № 2. - С. 149-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2015_2_31
|
2. |
Новська О. Р. Методика самопроектування фахового розвитку майбутніх учителів музичного мистецтва [Електронний ресурс] / О. Р. Новська // Наука і освіта. - 2016. - № 10. - С. 52-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2016_10_11 Вивчено проблему самопроектування фахового розвитку студентів магістратури у процесі музичного навчання в педагогічних ВНЗ. Уточнено сутність і зміст проектних технологій, зокрема самопроектування в контексті педагогічних наук. Визначено сутність самопроектування фахового розвитку студентів магістратури у процесі музичного навчання в педагогічних ВНЗ та обгрунтовано компонентну структуру досліджуваного феномену. Визначено, що самопроектування фахового розвитку є особистісно-ціннісною, індивідуальною, інтегрованою, творчо-дослідницькою діяльністю студента магістратури, що передбачає створення бажаного образу фахового Я та побудову індивідуальної траєкторії його досягнення, та забезпечує актуалізацію суб'єктної позиції щодо фахового самовдосконалення, продуктивної виконавсько-педагогічної рефлексії, реалізацію творчого потенціалу. Обгрунтовано педагогічні умови та принципи самопроектування фахового розвитку. Визначено критерії та рівні самопроектування у процесі музичного навчання у магістратурі. Розкрито зміст і функціональні напрями методичного супроводу. Розроблено й експериментально перевірено поетапну методику самопроектування фахового розвитку студентів магістратури у процесі музичного навчання у педагогічних ВНЗ.
|
3. |
Новська О. Р. Педагогічні умови самопроектування фахового розвитку майбутніх фахівців музичної освіти [Електронний ресурс] / О. Р. Новська // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти. - 2015. - Вип. 17. - С. 42-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_014_2015_17_12
|
4. |
Новська О. Р. Методика самопроектування фахового розвитку магістрантів у процесі музично-педагогічного навчання [Електронний ресурс] / О. Р. Новська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2015. - № 2. - С. 161-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2015_2_27 Вивчено проблему самопроектування фахового розвитку студентів магістратури у процесі музичного навчання в педагогічних ВНЗ. Уточнено сутність і зміст проектних технологій, зокрема самопроектування в контексті педагогічних наук. Визначено сутність самопроектування фахового розвитку студентів магістратури у процесі музичного навчання в педагогічних ВНЗ та обгрунтовано компонентну структуру досліджуваного феномену. Визначено, що самопроектування фахового розвитку є особистісно-ціннісною, індивідуальною, інтегрованою, творчо-дослідницькою діяльністю студента магістратури, що передбачає створення бажаного образу фахового Я та побудову індивідуальної траєкторії його досягнення, та забезпечує актуалізацію суб'єктної позиції щодо фахового самовдосконалення, продуктивної виконавсько-педагогічної рефлексії, реалізацію творчого потенціалу. Обгрунтовано педагогічні умови та принципи самопроектування фахового розвитку. Визначено критерії та рівні самопроектування у процесі музичного навчання у магістратурі. Розкрито зміст і функціональні напрями методичного супроводу. Розроблено й експериментально перевірено поетапну методику самопроектування фахового розвитку студентів магістратури у процесі музичного навчання у педагогічних ВНЗ.
|
5. |
Новська О. Р. Фаховий розвиток викладача музичного мистецтва [Електронний ресурс] / О. Р. Новська // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 157. - С. 177-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2017_157_40
|
6. |
Новська О. Р. Феномен проектного мисленння майбутніх учителів музичного мистецтва [Електронний ресурс] / О. Р. Новська, Цзиїн Кун // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Педагогічні науки. - 2018. - № 4. - С. 63-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpupupp_2018_4_13
|
7. |
Новська О. Р. Методологічні засади формування проектного мислення майбутніх учителів музичного мистецтва [Електронний ресурс] / О. Р. Новська // Актуальні питання мистецької освіти та виховання. - 2019. - Вип. 1-2. - С. 23-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmov_2019_1-2_5
|
8. |
Новська О. Діагностика сформованості проектного мислення майбутніх учителів музичного мистецтва [Електронний ресурс] / О. Новська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2019. - № 10. - С. 295-304. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2019_10_30
|
9. |
Новська О. Р. Роль соціального інтелекту в контексті хормейстерської підготовки майбутніх фахівців у галузі музичної освіти [Електронний ресурс] / О. Р. Новська, С. А. Клубкова // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 38. - С. 41-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2021_38_9
|
10. |
Новська О. Р. Ансамблеве музикування як ресурс фахового розвитку майбутніх учителів музичного мистецтва [Електронний ресурс] / О. Р. Новська, І. М. Левицька // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 39. - С. 63-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2021_39_13
|
11. |
Новська О. Р. Мистецько-педагогічне проєктування у фаховій підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва [Електронний ресурс] / О. Р. Новська, Н. В. Ашихміна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. - 2023. - № 3. - С. 141-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2023_3_24
|